Live uitzending Gepauzeerd

vergroten Sluiten

Vergadering : Commissie Ruimte, 11 april 2024 20:00:00

Algemene vergader informatie

Hervatting van de vergadering van de commissie Ruimte van 18 maart met het vervolg van het debat over agendapunt 3.

Inwoners kunnen hun bijdrage voor de commissie delen via griffie@heemstede.nl. De inspraakronde was 18 maart 2024 en is behandeld.

Datum:
11 apr. 2024, 20:00
Locatie:
Raadzaal

Hoofdvergadering

Raadzaal
  • Archief film Gepauzeerd
    Fragmenten
    Fragment 1 00:56:57 Download Afspelen
    Sprekersfragmenten
    Er zijn geen sprekersfragmenten
    Tijdformat: hh:mm
    Er is geen actieve pagina
    vergroten Sluiten

De ontwikkelaar Parck Manpad, heeft voor zijn eigendom in het gebied Manpad een woonprogramma aan de gemeente toegezonden voor 149 woningen (grondgebonden woningen en appartementen) in een groene omgeving. De ontwikkelaar verklaart dat dit programma – ook financieel - haalbaar is en wil het voor eigen rekening en risico uitvoeren. Omdat het programma bijdraagt aan de realisatie van een kwalitatief volwaardig nieuw woongebied, wordt de gemeenteraad gevraagd om hiermee in te stemmen. Het woonprogramma is een kader voor de hierna volgende participatie overeenkomstig het door de gemeenteraad vastgestelde participatieplan.

Vervolg en start van de commissie de tweede termijn